З початку року до Пенсійного фонду надійшло понад 140 тис. дзвінків

Упродовж січня-березня 2023 року фахівці контакт-центру Пенсійного фонду України надали додзвонювачам 141 559 роз’яснень. За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2 тис. дзвінків. Про це повідомили на сайті відомства.

Переважно людей, які телефонували до контакт-центру, цікавили питання щодо:

  • порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
  • порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
  • індексації пенсій з 1 березня 2023 року;
  • виплати допомоги на поховання;
  • можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
  • е-лікарняних та е-трудових.

Найчастіше дзвінки до контакт-центру надходили від жителів Києва (18,8%),  Харківської (11,5%), Дніпропетровської (11,4%), Київської (5,3%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Донецької (4,2%), Львівської (4,1%) та Запорізької (4,0%) областей.

Оператори контакт-центру ПФУ надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

Номери телефонів контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

Читайте також: Половина пенсіонерів в Україні отримують пенсію до 4000 грн

фото: pfu.gov.ua