Внести зміни до пенсійної справи можна дистанційно – для цього потрібно скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду. Про це нагадують у головному управлінні ПФУ в Донецькій області.
Які заяви подаються для внесення змін до пенсійної справи?
– про зміну способу виплати пенсії в разі переведення пенсійної виплати з пошти на банківську картку або навпаки.
– на зміну виплатних реквізитів – у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання при отриманні пенсійних виплат через пошту;
– на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні;
– про переведення виплати з «Укрпошти» на «Ощадбанк» через платіжну систему MY TRANSFER, що дозволяє отримати пенсію грошовим переказом без відкриття банківського рахунку.
– про зміну особистих даних пенсіонера – у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних.
Як внести зміни до пенсійної справи онлайн?
1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті за допомогою кваліфікованого електронного підпису чи інтернет-банкінгу;
2. У лівому боковому меню оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть вкладку «Внесення змін до пенсійної справи».
3. Оберіть вид заяви, у зв’язку з чим необхідно внести зміни та заповніть усі її пункти.
4. Додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть «Сформувати заяву».
5. Перевірте внесені дані і якщо все правильно, натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».
6. Статус обробки заяви можна переглянути у вкладці «Мої звернення».
Нагадаємо, перевірити результати перерахунку пенсій також можна онлайн, як і замовити пенсійне посвідчення.