Пенсійний кур’єр з’ясував, чому не можна додзвонитись у кол-центр для отримання допомоги.
З часу публікації матеріалу про можливість отримання допомоги від Естонської ради у справах біженців, «Пенсійний кур’єр» отримує щодня шквал повідомлень від читачів про неможливість додзвонитись до організації. Про це українці пишуть і на сторінці Запорізького благодійного фонду «Єдність за майбутнє», з яким Естонська рада спільно втілює даний проєкт. Люди жаліються на те, що телефонують до 50 разів на день і все безрезультатно.
«Цілий день дзвоню купу разів. Додзвонююсь до робота, який просить дочекатися відповіді оператора і потім роз’єднуються дзвінок. Було б набагато простіше створити чат-бот який би приймав заявки. Тим паче у багатьох потребуючих відсутній зв’язок», – каже одна з дописувачок.
«Пенсійному кур’єру» вдалося в’язалися з представниками Запорізького благодійного фонду «Єдність за майбутнє» і з’ясувати ситуацію.
«Вже п’ятий місяць як працюємо в дуже напруженому режимі, адже звернень до нашого фонду надходить дуже багато. Був день, коли до нас намагалося додзвонитися понад 300 тисяч заявників. Розумієте, нереально поспілкуватися та з’ясувати, які проблеми у такої кількісті людей протягом одного дня. Наша команда намагається постійно вдосконалювати роботу кол-центру. Були різні варіанти прийому заяв», – повідомили в організації.
Також у фонді зазначили, що на сьогодні, контактний телефон їх гарячої лінії залишається незмінним: 067-10-52-803.
Для тих громадян, які зараз проживають в Херсонській області, запроваджено окремий номер: 066-902-69-60.
Для заявників, які проживають на окупованій території і мають дуже складну життєву ситуацію, відкрили платформу для звернень за посиланням.
Також можна залишити інформацію про себе у месенджері фейсбуку за посиланням.
У фонді зазначили, що під час спілкування із заявником вони можуть поставити такі запитання:
– Де ви прописані і де живете зараз, який склад вашої сім’ї?
– Яка складна життєва ситуація у вашій сім’ї?
– На що вам необхідна грошова допомога нашого фонду?
– Чи маєте статус ВПО?
– Чи отримуєте державну допомогу, якщо ВПО?
– Чи працює хтось із членів вашої сім’ї?
– Який дохід має зараз ваша сім’я?
– Чи є діти в вашій сім’ї?
– Чи отримуєте допомогу на дітей?
– Чи має хтось інвалідність?
– Чи зверталися за допомогою до якихось міжнародних організацій і чи отримуєте зараз їхню допомогу?
Наприкінці бесіди працівники кол-центру просять написати свій номер телефону, де є такі месенджери як вайбер, ватсап чи телеграм, а також просять назвати номер ІНП (ідентифікаційний податковий номер). Тільки після цього інформацію беруть до роботи.
Детальніше про допомогу читайте за посиланням.