У Києві запустили гарячу лінію щодо надання соціальних послуг

Дізнатися про те, які соціальні послуги можна отримати в столиці, а також залишити скаргу на якість надання таких послуг можна за єдиним номером гарячої лінії. Про її відкриття повідомили в пресслужбі Київської міської державної адміністрації.

Від операторів лінії можна отримати:

  • роз’яснення з питань порядку та умов надання соцпослуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);
  • роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;
  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» — продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);
  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;
  • інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;
  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.

Телефонувати потрібно за номером: 044 500 23 23 (тарифікація згідно з тарифами вашого мобільного оператора). Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 16.00.

Фото: ua.depositphotos.com