Відтепер заяву на призначення, перерахунок чи продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням можна подати не виходячи з дому. Пенсійний фонд запровадив новий сервіс подання відповідних заяв через вебпортал електронних послуг ПФУ. Про це повідомили в пресслужбі відомства.
Хто може подати заяви?
Заяви на страхові виплати можуть подати:
- постраждалі особи;
- члени сімей постраждалих осіб.
Які саме заяви можна подати?
Можна подати такі заяви:
- про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
- про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
- про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
- про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).
Як подати заяву?
- Авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою еваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- На панелі ліворуч у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Заява на страхову виплату».
- Надати згоду на дистанційне інформування та натиснути «Продовжити».
- У вікні «Заява на страхову виплату», яке з’явиться на екрані, обрати потрібний тип заяви.
- Заповнити всі поля, позначені зірочкою, про особисті дані та страховий випадок, додати скановані копію необхідних документів. З їхнім переліком можна ознайомитися за посиланням.
- Надати згоду на передання та оброблення персональних даних та натиснути «Сформувати заяву».
- Перевірити інформацію у сформованій заяві, підписати КЕП та надіслати до Пенсійного фонду.
Головне фото: freepik.com
Читайте також: Страхові виплати при нещасному випадку на виробництві можуть зменшувати.