Заяву на страхові виплати можна подати онлайн

Відтепер заяву на призначення, перерахунок чи продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням можна подати не виходячи з дому. Пенсійний фонд запровадив новий сервіс подання відповідних заяв через вебпортал електронних послуг ПФУ. Про це повідомили в пресслужбі відомства.

Хто може подати заяви?

Заяви на страхові виплати можуть подати:

  • постраждалі особи;
  • члени сімей постраждалих осіб.

Які саме заяви можна подати?

Можна подати такі заяви:

  • про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
  • про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
  • про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).

Як подати заяву?

  1. Авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою еваліфікованого електронного підпису (КЕП).

  2. На панелі ліворуч у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Заява на страхову виплату».
  3. Надати згоду на дистанційне інформування та натиснути «Продовжити».
  4. У вікні «Заява на страхову виплату», яке з’явиться на екрані, обрати потрібний тип заяви.
  5. Заповнити всі поля, позначені зірочкою, про особисті дані та страховий випадок, додати скановані копію необхідних документів. З їхнім переліком можна ознайомитися за посиланням.
  6. Надати згоду на передання та оброблення персональних даних та натиснути «Сформувати заяву».
  7. Перевірити інформацію у сформованій заяві, підписати КЕП та надіслати до Пенсійного фонду.

Головне фото: freepik.com

Читайте також: Страхові виплати при нещасному випадку на виробництві можуть зменшувати.