Укрзалізниця запустила новий сервіс — онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю.
Відтепер громадянам з обмеженими можливостями не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце, — повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори Укрзалізниці візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги. Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.
Сервіс онлайн-замовлення спецвагонів призначено для осіб з інвалідністю І групи та дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних й осіб, які їх супроводжують.
Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
Можливість замовити вагон безпосередньо у касі залишається резервною.
Також наявна послуга замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Довідково: у своєму парку Укрзалізниця має 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління. Їх збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопка для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.
Послуги для осіб з інвалідністю Укрзалізниця впроваджує в рамках програми «Безбар’єрна залізниця».
Фото: пресслужба Укрзалізниці.