Упродовж січня-червня 2023 року до Контакт-центру Пенсійного фонду України надійшло близько 350 тисяч звернень. За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2 тисячі дзвінків. Загальна тривалість дзвінків, що були оброблені операторами протягом І півріччя 2023 року, склала 20 тисяч годин.
Основні питання, які цікавили додзвонювачів:
- індексація пенсій;
- проведення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам;
- порядок призначення і виплати житлових субсидій та пільг;
- здійснення страхових виплат;
- подання роботодавцями заяв-розрахунків для формування лікарняних через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- умови призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
- виплата допомоги на поховання;
- можливість дистанційно подати документи для призначення та перерахунку пенсій;
- е-лікарняні та е-трудові.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів Києва (20,8%), Дніпропетровської (11,1%), Харківської (10,4%), Київської (5,2%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Львівської (4,2%), Донецької (4,0%) та Запорізької (3,9%) областей.
В ПФУ нагадали, що оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
Нагадаємо, Середня пенсія в Україні зросла на 73 гривні.