Правила подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі оновили

Набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі. Як повідомляють у пресслужбі ПФУ, вони затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 01.06.2022 № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

Оновленими правилами передбачено можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб.

Для створення електронних трудових книжок потрібно подати відомості:

– у вигляді відсканованих копій документів;
– в оцифрованому вигляді – через створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються лише один раз. Повторна подача можлива лише у разі виправлення неточних даних, поданих раніше.

Додамо, що відомості про трудову діяльність застрахованої особи в електронній формі подаються в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Закону України від 5 лютого 2021 року №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Першочергово на опрацювання потрібно подавати відомості про трудову діяльність осіб, яким до набуття права виходу на пенсію за віком залишилося два і менше років, а також про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

Нагадаємо, подати відомості для створення електронної трудової книжки може як роботодавець, так і сам працівник.