Інформацію про присвоєння, зміну та позбавлення рангу держслужбовця до реєстру подають страхувальники

У разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей про присвоєння, зміну, позбавлення рангу держслужбовця чи складання ним присяги, їх може подати в електронній формі страхувальник або представник страхувальника. Про це повідомили в пресслужбі Пенсійного фону України.

Внесення відповідних відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування передбачено частиною третьою статті 36 та частиною одинадцятою статті 39 Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII «Про державну службу».

Для подання таких відомостей в електронній формі страхувальник чи його представник мають зайти до електронного кабінету на вебпорталі електронних послуг ПФУ, створити відповідний запис та накласти цифровий підпис.

На вимогу держслужбовця запис про складення присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу державного службовця робиться у трудовій книжці.

Нагадаємо, користуватися електронними послугами Пенсійного фонду можна й на окупованих територіях.