Що робити, якщо у лікарні відмовляють у безоплатних послугах чи ліках?

Кожен українець має право на пакет безплатних медичних послуг та ліків. У пресслужбі Міністерства охорони здоров’я розповіли, як діяти, якщо їх відмовляються надавати у медзакладі.

Отже, якщо ви зіткнулися з ситуацією, коли у медичному закладі вимагають гроші за безоплатні послуги, потрібно:

1. Звернутися зі скаргою до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.

2. Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, потрібно написати скаргу до департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади.

3. Якщо не вдається розв’язати проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в Національну службу здоров’я України через контакт-центр 16-77 або листом на електронну адресу [email protected].

Яку інформацію потрібно вказати у скарзі?

– ПІП, дату народження;
– дату відмови у медичній послузі;
– повну назву лікарні;
– посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права;
– детальний опис ситуації;
– контакти, за якими з вами можна зв’язатися.

Нагадаємо, під час воєнного стану безоплатну медичну консультацію можна отримати по телефону.