Найбільші мобільні оператори України разом з урядом реалізують послугу національного роумінгу, який дозволяє перемикатися між мережами в разі проблем зі зв’язком. Про це інформує Міністерство цифрової трансформації України.
Національний роумінг дозволяє абонентам перемикатися на мережі інших операторів, якщо немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора. Така можливість з’явилася у березні, але тепер з частими відключеннями електроенергії стала ще більше актуальною.
Послугу спільно реалізують «Київстар», «Vodafone Україна» та lifecell разом з Мінцифри, Держспецзв’язку, Нацкомісією з комунікацій та Асоціацією операторів зв’язку. При зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе підключати вручну зв’язок іншого оператора.
Як підключитися?
- Відключити в телефоні автовибір мережі.
- Для Android: налаштування – мобільна мережа (підключення) – оператор.
- Для iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
- Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
- Якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
- Перевірити можливість проходження дзвінка, смс.
Що треба знати?
- Назва мережі може змінитися на ту, покриття якої використовується.
- Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
- Тарифікація дзвінків та смс відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
- Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.
- Раз на день треба намагатися повернутися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Варто розуміти, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі, що може впливати на якість роботи деяких послуг.
Читайте також: Всесвітньо відомий мандрівник покаже, як вижити в Україні під час війни
Ілюстративне фото: tsn.ua