Електронний листок непрацездатності формує лікар – одразу після створення медичного висновку відповідне повідомлення надходить на номер пацієнта. Переглянути сформований е-лікарняний можна в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Як повідомляють у ПФУ, електронний листок непрацездатності може не сформуватися з кількох причин:
– у реєстрі застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування відсутня інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;
– у відповідному реєстрі відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу;
– в обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні чи неактуальні відомості.
У першому випадку після перевірки відсутності нарахування зарплати в розділі «Моя заробітна плата» – Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)» потрібно звернутись до роботодавця. Роботодавець має надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого чи сплаченого на користь особи, сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
У другому випадку так само потрібно звернутися до роботодавця, який має завчасно повідомляти Державну податкову службу про прийняття працівника на роботу.
Неточні відомості можна виправити, звернувшись до будь-якого сервісного центру ПФУ або ж онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (для цього у лівому боковому меню в розділі «Комунікації з ПФУ» потрібно обрати «Анкета ля зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб», заповнити її та надати документи, які підтверджують вашу інформацію). Зміни будуть внесені до облікової картки протягом п’яти днів.
Після усунення проблем потрібно звернутися до лікаря щодо повторного відправлення медичного висновку про тимчасову непрацездатність до електронного реєстру.
Читайте також: За рік українці оформили понад 10 млн електронних лікарняних.
Фото: ldn.org.ua