Про відмову в призначенні субсидії можуть повідомити телефоном

Під час воєнного стану повідомити про відмову в призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг можуть усно — телефоном.

Як зазначають у Пенсійному фонді України, відповідно до законодавства, про відмову в призначенні субсидії уповноважений орган має повідомити заявника протягом трьох календарних днів.

І хоча постановою Кабміну від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», передбачено, що проінформувати заявника потрібно в паперовій формі з підписом повноваженого, зазначенням причини відмови і порядку оскарження рішення, під час війни діє інший порядок.

У період дії воєнного стану про відмову в наданні допомоги на оплату ЖКП можуть повідомити в телефонному режимі. При цьому має бути зроблено відповідний запис в журналі реєстрації інформування заявників, в якому мають зазначити:

  • номер рішення про відмову;
  • номер телефону заявника;
  • прізвище, ім’я та по батькові заявника;
  • прізвище, ім’я та по батькові посадової особи, яка повідомила про ухвалене рішення;
  • дату та час телефонного дзвінка.

Відповідно, оскаржити таке рішення людина також може в судовому порядку.

Нагадаємо, у разі призупинення трудового договору людина може отримати субсидію.

Фото: sud.ua