Мамі (не ходить, 89 років) припинили нараховувати пенсію на картку «ПриватБанку». У банку кажуть, не перерахував Пенсійний фонд. Боюся, поїздку до сервісного центру мама вже не витримає. Чи буде достатньо оформити нотаріальну довіреність на мене на отримання коштів?

Органи Пенсійного фонду припиняють нарахування пенсії на банківський рахунок у тому разі, якщо,  зокрема, банківська карта отримувалась більше ніж рік тому за довіреністю. У такому разі після повідомлення банку пенсію нараховують на поштове відділення.

Як варіант, можна від мами до Пенсійного фонду надати заяву про організацію виїзного прийому за місцем проживання та про надання заяви або про перерахування пенсії на банківську установу, або про те, щоб працівники Укрпошти доставляли пенсію додому.

Детальнішу консультацію з цього питання вам можуть надати в контакт-центрі ПФУ за телефонами: 0 800 503 753 (безкоштовно), 044-281-08-70, 044-281-08-71 (згідно з тарифами вашого оператора мобільного зв’язку). Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу — з 8:00 до 14:00.