Окупанти змушують українців видаляти додаток держбанку: як відновити

У тимчасово окупованих регіонах російські окупанти вимагають від українських громадян видаляти додатки держбанків зі своїх мобільних телефонів, зокрема Ощадбанку. Як повідомляють у Мінреінтеграції, зокрема такі випадки трапляються на Луганщині.

Як наголошують в Ощадбанку, зазвичай такий мобільний застосунок дуже просто відновити. Складнощі виникають лише в разі відсутності в клієнта доступу до свого фінансового телефонного номера.

У такому разі мешканцям тимчасово окупованих територій радять змінити канал відправлення повідомлень із SMS на Viber.

Для цього потрібно:

1. Завантажити або відкрити новий додаток «Мобільний Ощад».

2. Якщо при введенні номера телефону для входу/реєстрації не надійшло SMS, потрібно перейти на сайт Ощадбанку в розділ «Зворотній зв’язок» і натиснути «Веб-дзвінок» — «Продовжити без авторизації». Після цього відбудеться з’єднання з оператором контакт-центру.
3. Далі потрібно надати інформацію, яку запитає оператор. Після цього канал доставлення одноразових паролів буде змінено. До кінця дня, в якому була здійснена операція, потрібно здійснити реєстрацію.
4. Зайти в застосунок, натиснути «Відправити SMS повторно», і повідомлення надходитиме у Viber (на фінансовий номер телефону). Якщо є труднощі із застосунком Viber, варто скористайтися сервісами VPN.
5. Усі наступні операції можна підтверджувати в новому застосунку кодом доступу, відбитком пальця або за допомогою FaceID. У разі необхідності повторної реєстрації можна повторити процес, звернувшись до контакт-центру Ощадбанку.

Ілюстративне фото: freepik.com