Відповіді на «соціальні питання» можна отримати на «гарячих лініях» Мінсоцполітики

Для отримання консультацій з будь-яких соціальних питань українці можуть телефонувати на «гарячі лінії» Міністерства соціальної політики.

Куди та з яких питань звертатися?

1. Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба): (044) 289- 87-89, [email protected] .

Тут можна дізнатися інформацію щодо:

– реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
– здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
– реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
– реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

2. «Гаряча лінія» із соціальних питань для консультацій осіб з інвалідністю: 15-39.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

3. «Гаряча лінія» протидії торгівлі людьми та домашньому насильству: 15-47.

Фахівці приймають звернення з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, а також надають психологічну допомогу, консультації з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги.

4. Контакт-центр Пенсійного фонду України: 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71.

Зателефонувавши за номерами, можна отримати консультацію з пенсійних питань.

Окрім «гарячих ліній» та сайту Мінсоцполітики, відповіді на питання соціальної сфери можна знайти на:

1. Сайті Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю

Тут є інформація про:

– забезпечення технічними засобами реабілітації;
– реабілітацію дітей;
– взаємодію з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.

2. Фонді соціального страхування України 

Тут є інформація про:

– профілактику виробничого травматизму та професійних захворювань;
– контроль за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
– надання медико-соціальних послуг.

Нагадаємо, контакт-центр Пенсійного фонду перейшов на «довоєнний режим роботи».