Для отримання консультацій з будь-яких соціальних питань українці можуть телефонувати на «гарячі лінії» Міністерства соціальної політики.
Куди та з яких питань звертатися?
1. Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба): (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua .
Тут можна дізнатися інформацію щодо:
– реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
– здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
– реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
– реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».
2. «Гаряча лінія» із соціальних питань для консультацій осіб з інвалідністю: 15-39.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
3. «Гаряча лінія» протидії торгівлі людьми та домашньому насильству: 15-47.
Фахівці приймають звернення з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, а також надають психологічну допомогу, консультації з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги.
4. Контакт-центр Пенсійного фонду України: 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71.
Зателефонувавши за номерами, можна отримати консультацію з пенсійних питань.
Окрім «гарячих ліній» та сайту Мінсоцполітики, відповіді на питання соціальної сфери можна знайти на:
1. Сайті Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю
Тут є інформація про:
– забезпечення технічними засобами реабілітації;
– реабілітацію дітей;
– взаємодію з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.
2. Фонді соціального страхування України
Тут є інформація про:
– профілактику виробничого травматизму та професійних захворювань;
– контроль за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
– надання медико-соціальних послуг.
Нагадаємо, контакт-центр Пенсійного фонду перейшов на «довоєнний режим роботи».