Українцям пояснили, що робити при відключенні електроенергії під час користування банкоматом

При відключенні електроенергії під час користування банкоматом чи терміналом «ПриватБанку» свої гроші можна повернути. Алгоритм дій пояснили в пресслужбі банку, повідомляє Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

Якщо під час зняття коштів через банкомат чи використання терміналів для поповнення карток, відключили електроенергію, потрібно одразу зателефонувати на гарячу лінію за номером 3700 і подати заявку на повернення коштів.

Під час дзвінка потрібно повідомити:

– де знаходиться банкомат чи термінал (номер чи адреса);
– суму операції й приблизний час її проведення.

Коли заявка буде опрацьована й гроші перерахують, недоотримані кошти повернуть на банківську картку.

Нагадаємо, по всій Україні вводять екстрені відключення світла.

Фото: Мінреінтеграції