Подати заяву на призначення, продовження та перерахунок страхових виплат можна онлайн

Подати заяви на страхові виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням можна дистанційно.

Як зазначають у ГУ Пенсійного фонду в Донецькій області, подати заяви на призначення, перерахунок або продовження страхової виплати потерпілі на виробництві та члени їхніх сімей можуть через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Для подання заяви необхідно:

  1. Авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. Зайти в розділ «Заява на страхову виплату».
  3. Обрати один з типів заяв:
  • заява про призначення страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) — для отримання одноразової, щомісячної страхової виплати, у разі переведення на легшу, нижчеоплачувану роботу;
  • заява про перерахунок страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) — подається в разі відсотка втрати працездатності;
  • заява про продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням) — у разі продовження з тим же відсотком втрати працездатності;
  • заява про призначення страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника — одноразової допомоги сім`ї загиблого, одноразової страхової виплати кожній особі, яка має право на виплату, щомісячної страхової виплати особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;
  • заява про перерахунок страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника — подається в разі зміни складу сім`ї померлого годувальника;
  • заява про продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника — продовження виплати по втраті годувальника;
  • заява про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг — допомога на поховання;
  • заява про здійснення страхової виплати — для поновлення/припинення або переведення виплати за новим місцем проживання та виплати недоотриманої страхової виплати;
  • заява про компенсацію витрат — для відшкодування потерпілому, який став особою з інвалідністю, витрат проїзд до місця лікування та/або реабілітації і у зворотному напрямку, а також на житло і проїзд особі, яка супроводжує потерпілого на лікування/реабілітацію.

4. Обрати (за потреби) спосіб інформування за етапами обробки заяви.

5. Додати скановані копії документів:

  • паспорта;
  • довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • довідки про зарплату (дохід) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням;
  • акта Н-1 (акт розслідування нещасного випадку) або акта П-4 (акт розслідування професійного захворювання);
  • виписки з акта огляду МСЕК;
  • протоколу засідання комісії з питань охорони праці підприємства, якщо є вина потерпілого;
  • трудової книжки;
  • довідки про відкритий рахунок у банку;
  • інших документів залежно від причини звернення, у зв`язку з якою подається заява на виплату.

6. Сформувати та переглянути друкований вид заяви.

7. Підписати сформовані документи КЕП та надіслати їх до органу ПФУ.

Фото: freepik.com

Читайте також: Страхові виплати при нещасному випадку на виробництві можуть зменшувати.