Передплату від попереднього газопостачальника можна повернути

Попри зміну газопостачальника, яка відбулась 1 травня, чимало українців отримали рахунки від колишніх постачальників газу. У пресслужбі ГК «Нафтогаз» пояснили, як бути, якщо ви переказали кошти за травень попереднім постачальникам під брендами «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» та ТОВ «Одесагаз-Постачання», а не «Нафтогазу».

Оскільки автоматично переказати кошти від старого газопостачальника до нового неможливо, кожен клієнт, який сплатив кошти за травень колишній газопостачальній компанії, має звернутися до неї та написати заяву на повернення передплати. До заяви потрібно додати:

– копію паспорта;
– копію ідентифікаційного номера;
– повні банківські реквізити власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку).

Документи можна надіслати за адресою для листування свого попереднього газопостачальника.

Коли повернуть передплату?

Попередня газопостачальна компанія протягом 14 (максимально 30) календарних днів має надати відповідь та повернути переплату. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші. Для уточнення термінів варто звернутися до конкретної компанії-постачальника.

З питаннями щодо газопостачання та сплати рахунків також можна звертатися на «гарячі лінії» «Нафтогазу»:

+380 66 300 28 88;
+380 98 300 28 88;
+380 93 300 28 88.