Мешканцям деокупованих територій розповіли, куди звертатися у разі неотримання соціальної допомоги

Протягом п’яти місяці окупації частина мешканців Харківщини не отримували пенсії та соціальні допомоги. Куди звертатися для отримання своїх виплат, розповіла міністерка соціальної політики України Оксана Жолнович під час інтерв’ю «Українському радіо».

За її словами, пенсійні виплати громадян, які отримували їх через Укрпошту, зберігаються на спеціальних рахунках в «Ощадбанку». Для отримання коштів достатньо прийти у будь-яке відділення відповідного банку з документами.

Якщо пенсійні виплати з якихось причин не надійшли на банківську картку потрібно звернутися у відділення уповноваженого банку, на картку якого пенсіонер отримує виплати, чи через особистий кабінет такого банку онлайн.

Для з’ясування питань щодо ненадходження інших соціальних допомог потрібно звернутися в органи соціального захисту населення або Національну соціальну сервісну службу.

«Якщо це соцдопомоги, то потрібно звертатися в управління соціального захисту, якщо ці управління вже відновили свою роботу. Або нехай пишуть у Національну соціальну сервісну службу – це орган, який покликаний здійснювати контроль за нарахуванням та правильною виплатою всіх видів соціальних допомог. Вони зможуть відреагувати, подивитися та дати людині вичерпні пояснення», – наголосила Жолнович.

Контакти НСССУ:

– телефон (044) 289-87-89 (пн-чт: 8.30-17.00, пт: 8.30-15.45, обідня перерва: 12.00-12.45);
– e-mail: [email protected].