У Чернігові запрацювало соціальне таксі

У Чернігові стартував проєкт «Соціальне таксі». Як повідомили в Агенції міських ініціатив, проєкт реалізується за фінансової підтримки Міжнародної гуманітарної організації «Людина в біді» (People in Need, PIN) в Україні.

Відтепер місцевим мешканцям, які втратили повноцінний громадський транспорт, буде легше потрапити в медичні заклади та заклади соціального захисту.

Хто може скористатися послугою?

– особи з інвалідністю – дорослі та діти, які мають порушення опорно-рухового апарату;
– особи з інвалідністю – дорослі та діти з порушеннями зору;
– маломобільні групи населення до яких належать особи похилого віку (від 75 років);
– люди, які не можуть пересуватися самостійно, яким важко самостійно пересуватися або ж вони пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації чи членів їх родини.

Проте варто враховувати, що наразі автівки соціального таксі не обладнані для лежачих осіб чи осіб на інвалідних візках.

Які документи потрібно пред’явити замовнику?

– паспорт громадянина України або довідка про тимчасове посвідчення громадянина України;
– довідку про встановлення групи інвалідності чи довідку з медичної установи про нездатність самостійно пересуватися.

Яка вартість послуги?

Послуга безкоштовна.

Чи може бути супроводжуючий у замовника?

Так, не більше однієї особи. Це може бути:

– член сім’ї чи законний представник,
– працівник територіального центру,
– співробітник організації, діяльність якої пов’язана з обслуговуванням даної категорії осіб та/або наданням їй соціальних послуг.

Супроводжуючі не оплачують проїзд.

Куди можна замовити поїздку?

– до лікувальних і лікувально-профілактичних закладів;
– до закладів медико-соціальної експертизи;
– до протезно-ортопедичного закладу;
– до закладів соціального захисту;
– до закладів соціального захисту для оформлення необхідних документів для отримання медичної допомоги.

Як замовити соціальне таксі?

Таксі можна замовити не менше, ніж за 1 день до дати поїздки за номерами телефонів:

– 38 066 53 43 752;
– 38 096 31 61 224.

Під час замовлення поїздки обов’язково потрібно вказати день, час, маршрут, а також орієнтовний термін перебування у пункті призначення. Таксі працює з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 16.00.

Як часто можна користуватися послугою соціального таксі?

До 8 разів на місяць.

Чи можна користуватися послугою частіше?

Так, для осіб, що потребують частого відвідування медичних закладів чи установ для реабілітації, можуть збільшити кількість поїздок. Це можливо, якщо особа має підтвердження такої необхідності від лікаря. Для цього потрібно звернутися за номерами: 38 066 53 43 752 чи 38 096 31 61 224, або написати на електронну пошту: [email protected]

Що буде, якщо відмовитися від поїздки?

Потрібно повідомити про скасування поїздки диспетчера, але не пізніше як за 3 години до запланованого часу виїзду. В іншому випадку у замовника списується 1 поїздка з 8 можливих на місяць.

Чи можуть відмовити в наданні послуги?

Так, якщо:

– замовник перебуває у стані алкогольного (токсичного, наркотичного) сп’яніння;
– замовник потребує перевезення санітарним або спеціально обладнаним транспортом;
– у випадку невідповідності документу, що наданий замовником;
– якщо людина відмовляється пред’явити документ, що посвідчує особу, чи довідку про встановлення групи інвалідності при посадці в автотранспорт.

Нагадаємо, Укрпошта розширила мережу пересувних відділень.