Український контррозвідник «розкрутив» бізнес на вишиванках

Олександр Ткачук десять років служив у контррозвідці, а також брав участь в АТО. У 2016 році отримав статус учасника бойових дій, після чого пішов працювати у сферу інформаційних технологій (ІТ). У 2022 році життя чоловіка знову різко змінилося: від служби в теробороні й волонтерства до відкриття власної справи. Зараз ветеран є співзасновником бренду «Вишиваночка», має цех з пошиття етно- та термоодягу, військової форми й іншого трикотажу.

Відкрити бізнес допомагала дружина, яка раніше працювала вебдизайнером. Цей досвід став у пригоді, щоб створювати візерунки для вишиванок. Кошти на обладнання й відкриття виробництва частково надав Український ветеранський фонд, після того як Олександр став одним з переможців конкурсу «Варто». Тепер подружжя одягає у вишиванки буквально весь світ: їх носять у Польщі, Німеччині, Франції й навіть в США.

Чоловік мріє, щоб у кожного українця була вишиваночка, закликає носити їх у побуті, у навчальних закладах тощо. Каже, що вишиванки мають сприймати абсолютно нормально в буденності, а не одягати лише раз на рік.

Соціальній інформаційній платформі ветеран розповів, як виникла ідея такого бізнесу та які поради він може дати підприємцям-початківцям.

Щоб переглянути повний вміст цього матеріалу,
потрібно придбати пакет підписки та авторизуватись.